maandag 15 juni 2015

Naar Rome?

Een aantal maanden geleden vroeg mijn zwager of ik zin had om met hem naar Rome te fietsen. Hij had iets af te sluiten en wilde dat in deze vorm vieren met een fietstocht naar Rome.
Nou, daar had ik wel zin in. Ik hou van fietsen, en helemaal van fietsvakanties. In mijn jonge jaren ben ik regelmatig op fietsvakantie geweest, maar de afgelopen 30 jaar is daar weinig van gekomen. Ik fiets wel altijd veel op vakantie, maar dat is nog geen fietsvakantie,

Inmiddels hebben de plannen vastere vormen aangenomen. We hebben een goede route van Reitsma, We hebben met elkaar gefietst (en dat gaat goed) en we hebben materialen aangeschaft.

Ook heb ik nu naast een stadsfiets, en renfiets en een moutainbike een randonneur aangeschaft. Een mooi zwart model van Stevens voor 500 euro bij een fietsfanaat in Eindhoven via marktplaats gekocht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten